eckerö-linjen /

dagstur med familjen.

05.25 ringde min telefon. jag klev inte upp förens en halvtimme efter. tecken på att jag var pigg imorse :b sen fick jag stressa men jag hann bli klar till halv 7 ändå. alla här hemma blev imponerade. jag är inte känd för min snabbhet att göra mig i ordning direkt ;] vi åkte till nybo och hoppade på bussen där istället för att åka till stan. kändes lite onödigt att göra den svängen.

jag hinner inte ta alla detaljer men det var jätteroligt :) vilka pärlor man ser på såna där båtar.. och gissa vilka jag träffade? linus, bärra, micke, häckling och någon okänd. det hade jag inte förväntat mig :D så jag umgicks lite med dom också.

kom hem för en stund sedan och nu har jag någon timme eller 2 på mig att göra mig iordning. skönt att slippa stressa. skulle inte gått så bra när jag är så trött.. men det blir det snart ändring på ;] men ska jag verkligen fixa mig när vi ska bada..? låter inte så jättesmart kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0