bra hämnd

jag pratade nyss med min kompis christoffer, efter många ringförsök.. när jag äntligen fick tag på honom så jobbade han. stackarn! men han kunde göra mig en tjänst ändå :) han ska ringa mig när han slutat - om jag nu svarar.. "vet du hur man svarar i en telefon, anna?". då svarade inte han tidigare idag med flit för att han tycker att jag är omöjlig att få tag på. TACK FÖR DEN ;b jag har alltid min telefon på ljudlös, men jag inspekterar den flera flera gånger. tycker det är roligt när det liksom blir suuuprise. men jag är nog den enda som tycker att det är kul på det sättet. dom ser det inte från min synvinkel.. ;)

nu ska jag nog hoppa in i duschen och börja pyssla lite. eller ligga kvar på soffan lite till.. jag ska tänka på saken en stund (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0