11;32

det var klockslaget jag vaknade på. jag sover ju för mycket! men att jag sov på soffan inatt kanske är orsaken till att jag sov så länge.? skönt var det iallafall :) som omväxling. jag brukar ju ha ont i hela kroppen efter en natt på soffan. men inte idag.

igår kollade jag på dandsbandskampen innan jag åkte för att hämta jossan. jag trodde inte att det skulle vara någon större hit men där blev jag förvånad. det var faktiskt jättekul :D dansband är väl inte riktigt min grej men jag gillade det där. Peter Settman är det ju inget fel på heller!


 

den låten låg på svensktoppen i 65 veckor.
oj, vad långt. det är nästan 1 år.
nästan??!


Sen hämtade jag upp Jossan, åkte till sandviken och hyrde film och sen till camilla. jag och jossan vet att vi måste välja en film fort som sjutton. står vi och velar kan vi vara där inne hur länge som helst. så vi tog första bästa; the hottie and the nottie med paris hilton.. [nu skäms jag, haha] kristin hade beskrivit den filmen som värdelös. och om till och med hon inte gillar den så kan den inte vara bra. men så hemsk var den faktiskt inte. väldigt överdriven bara. men jag somnade så den var väl inte skitbra heller ;b

när filmen var slut åkte jag och jossan till interpool till niclas och hans liga :) var där någon timme och sen åkte vi hemåt. jag la mig på soffan som vanligt och somnade innan jag visste ordet av.

och nu ska jag börja göra mig i ordning. släkten kommer och firar mig idag :) ska bli kul.


_______________







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0