vilken lördag

igår blev det girls night out. startade hos cami med bästa + ockelboligan. haha, det var ju rätt kul ändå! sen åkte vi till interpool och träffade tyskar. jag skrattar när jag tänker på det. vi satt vid ett bord och vips var det nån som pickade mig på ryggen - och där stod dom. sen tog det inte många sekunder innan dom slagit sig ner vid oss. det första dom sa typ var att dom var 25 - men aldrig. sen så gissade dom på att jag var mellan 20 och 27. det låter rimligt :b det var nån tjej som var där med dom som sa åt mig att dom var gifta också, men jag tror hon bara var svartis ;) helt i onödan. jag och jossis tog ett försök att prata tyska iallafall - jag läste ju det hela högstadiet men jag kom fan inte ihåg ett smack typ. men jossis körde sitt eget race. WAS I DAS? DAS IS WAS! det var riktigt tyska, sen så hittade sa hon allt som kom upp och tyskarna höll på att skratta ihjäl sig när hon riktigt kom igång. jag med, älskling ;D

vi träffade riktiga adam också. inte den äckliga kopian från heartbreak. han blev lite smådeppig av storyn men jag tror vi piggade upp honom sen :)

sen så tyckte Niklas att vi skulle komma till hang loose - han skulle till och med bjuda så då fanns det inget att klaga på ;) vi gick dit och väntade på att han skulle upp. då fick jag ett samtal av emelie från förra klassen som stod 7 meter ifrån så vi gick dit en sväng. och tydligen hade stackars axel hållt utkik efter oss hur länge som helst. vi hade sagt att vi var på väg långt innan vi ens lämnade interpool. huh vad elaka vi är. men vi gick aldrig in ;o jossis hakade på mr A och emelie skjutsade hem mig - R.F skulle ju komma och hälsa på mig :)

... och nu blev det bråttom. ska åka hem till Niklas med jossis och kika på gossip girl :) 
stackarn, han har inget att säga till om ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0