TJEJSNACK OCH CHAI LATTE

jag och jossan traskade ner till köpis runt 3 tiden. gissa vilka som var där? dom som åkt ut från idol. det hade inte jag en aning om. jag hade önskat att kevin var där. han är min favorit :) och alice håller jag också på såklart! någon av dom ska det bli. i vilket fall, dom hade nog hållt på ett tag för vi hörde bara Anna. och vilken röst.. hon låter ungefär som mig ;)

mötte upp sofie som slutade klockan 4. då testade vi chai latte för första gången :) jag har velat testa det och nu blev det av. det var suveränt :) fast övriga gruppen var inte lika imponerade. sen blev jag inte förvånad att Stefan gick förbi och skickade spionsms :b jag är van med såna nu. vad jag än gör offentligt så har han koll på det. känns det som :b




TYP FÖRSTA NÖJESMIXEN SOM INTE DANNE ÄR MED I!
har nog sett honom i den en och flera gånger.

Nu är jag hemma och ska iväg till Niklas och kolla på Mamma Mia senare :) vilka vi nu blir. det får vi se :)

Kommentarer
Postat av: Kusinen =)

chai latte är ju för fan skitäckligt :P Har ja inte lärt dig nånting ? ^^

2008-11-26 @ 21:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0