SVENSKA HJÄLTAR

jag och nathalie var riktiga kämpar idag! jag klev upp vid 5 och var pigg konstigt nog :) då hade jag sovit runt 4 timmar. När jag skulle hämta upp miss N så var jag hundra på att hon var hemma hos sin mamma men hon var ju hos sin pappa! oj, stackars dom som jag förmodligen lär ha väckt när jag väntade på henne på helt fel ställe ;b så jag hämtade upp henne på rätta stället och sen bar det av till Ica Maxi. när vi jobbat klart höll båda två på att dö - vi var faktiskt så hungriga. det slutade med att vi åkte och åt frukost. fast Nathalie tappade matlusten då killen hon tyckte såg sexig ut kom in. sexig? vad använder hon för ord egentligen? haha. hon yrade väl sådär på morgonen ;) vi hade lite span på honom - men han var ingen succe. tyvärr! och när jag till slut kom hem så gjorde jag det jag absolut inte fick göra - jag somnade ;O jag vaknade för en stund sedan. jättebra, då jag ska upp lika tidigt imorrn bitti igen! blir intressant att se när jag blir trött ikväll.

har precis kollat på svenska hjältar. När det kom till Christoffer Lindhe, som förlorat båda benen och en arm efter en tågolycka, så blev jag fast. vilken kille! 2 år efter olyckan var han med i handikapp OS i simning och kom fyra. det är helt otroligt! mina ögon var inte torra på en fläck för jag blev så rörd av historien. han är helt fantastisk!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0