sorry guys!

när jag vaknade morse hade jag fått ett sms av Niklas med följande text; 
kommer aldrig våga sova hemma ensam igen! :o
 
då fick jag lite skuldkänslor för det vi ställt till med.. ;) men det går över! vi får väl dra dit och låtsas få iväg det som han tror finns i hans lägenhet :)

kom nyss ur duschen och ska börja fixa mig och sen umgås med jossis och jossan :) när det finns två josefine i gruppen får man lösa namnproblemet. fick höra att folk kan tro att jossis och jossan är samma - men det är fel. jag har två ;)  

________________________

DET VAR PÅ TIDEN!

igår när jag hade hemmadag ett tag såg jag MAMMA MIA för första gången. lite sent kanske, men.. fast nu har jag ju sett den till slut iallafall. och hur bra var inte den då! :D jag älskade den! nu förstår jag vad R.F pratat om :) 


Kommentarer
Postat av: Jossis

nu har jag länkat till dig på min blogg, snällt va? <3

2008-11-10 @ 23:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0