SAMMANFATTNING AV HELGEN ;

i fredags var det planer om att jag skulle vara med R.F. men eftersom jag skulle upp tidigt som bara fan på lördagen så bestämde vi att vi skulle ta det en annan dag istället. han har fixat hem filmerna som jag bad honom om så jag måste dit och se dom :) istället var jag med jossis och jag fick köra hennes bil för första gången nånsin. och det kunde slutat i katastrof! vi bytte chafför lite då och då - och jag kan inte bestämma mig för vem av oss som tog priset.. men tack och lov så klarade vi oss utan skador. bilen också naturligtvis :)
under kvällen var vi i robbans garage och på fest hos chrille. sen blev det ett axel-johan-niklas möte också.

och igår åkte jag, jenny och mamma till lager 157 :) strax efter klockan 10 på morgonen! att gå upp så tidigt efter att ha klivit upp runt halv 12 var en jäkla omställning. men jag piggade på mig. jag hade aldrig varit där heller och blev förvånad att det var i en nedlagd gammal fabrik.? det måste varit nåt sånt iallafall. och jag som sett på tok för många skräckfilmer för mitt eget bästa fick såklart knepiga vibbar. men det var ju mitt på ljusa dan så det gick bra ;) och vad stort det var. men det enda jag köpte var massa tröjor - jag orkade inte ens kolla åt ett par jeans. det värsta jag vet är att testa byxor!

senare på kvällen bar det av till emelie och håkan för singstar :) vi var först hur många som helst i den lilla lägenheten. men håkan och hans vänner drog vid 10 och efter det blev det fart på oss som var kvar :) jag kan lägga ut kort sen så ska ni få se vad jag pratar om ;) jag har nog aldrig sjungit sådär mycket. och så bra jag var. ni skulle hört! hoppas ni hörde ironin i den meningen, höhö.

sen vet jag inte varför men jag, sofie, nathalie och jossis drog iallafall till heart break med tobbe och chrille :) vi kom väl dit runt kvart över 1. så vi hann vara där extremt länge! där träffade jag åkerlind av alla människor. och tack vare det tappade jag bort tjejerna. haha sällan nån ska komma bort! men jag träffade världens snällaste norrman som lånade ut sin telefon så jag kunde få tag på dom :) verkligen räddare i nöden! min låg ju i chrilles bil med alla mina andra saker. jag har den aldrig på mig när jag verkligen behöver den.. men jag hittade på dom utanför iallafall och då var axel och johan där också - som jag och jossis följde med :) 

sen har det varit en jobbig dag tills nu. äntigen börjar jag piggna till. ska åka och hämta nathalie om 1,5 timme exakt. vi jobbar ihop ikväll ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0