om väggar kunde tala skulle ni få höra på historier

det är nästan lite sorgligt ändå. jag började måla mitt rum idag. bort med det blåa, in med det vita. jag och pappa - vilket team. jag var faktiskt jätteduktig med rollern. ni skulle sett! :) men jag måste nog måla 1 eller 2 omgångar till. och det ska jag göra det första jag gör när jag vaknar imorgon bitti.

men hursomhelst, det blåa har jag ju haft i säkert 5 år. och nu ska jag ta bort det.. om väggar kunde tala skulle ni få höra på historier. jag kommer nog sakna det på något sätt.
ANNA, DET ÄR ETT RUM DU PRATAR OM!    rummet finns ju kvar såklart. men ändå.. :/


_____________


sofie är på väg hit nu. nu ska det diskuteras om vad som händer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0