och IKEA är ju latin och betyder jag rullar

igår var jag som sagt med jossis och jossan :) och tog en snabbrunda på köpis. när man bor 4 minuter ifrån så blir det lätt att man hamnar där. framför allt då jag alltid måste handla saker :b när jossan skulle hem gick jag och jossis hem till mig och kollade på familjen, hey baberiba - ni vet. [därav rubriken] haha, jag tycker det är så jäkla roligt. och jossis hade aldrig sett det och det var jag tvungen att ändra på :)

sen åkte jag och jobbade. ska jobba varje kväll tills på torsdag :) ledig fredag och jobbar lördag igen. sen sa marina att jag fick jobba från söndag till torsdag om jag ville, och då får jag jobba med nathalie också, så dom dagarna tar jag lätt också :)

efter jobbet träffade jag nathalie som var i stan :) hon hade sånt sug efter julmust så vi åkte till statoil hagaström men där fanns det inte. så då bar det av till gdg istället - där hade dom det minsann. snacka om att inget annat dög! :b tänk när hon blir gravid och känner sug efter nåt och måste ha det.. kul ;)


_____________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0