no, he can't read my poker face

när jag äntligen kom hem och tänkte lägga mig och vila framför tvn så har pappa redan ockuperat den! det var bara att slå sig ner. och gissa vad vi kollar på? Poker after dark. finns det nåt jag inte är ett dugg intresserad av så är det poker. jag tycker inte ens det är kul. och nu fick jag kolla på skräpet också. suck! jag har inga kanaler i mitt rum och jag har tröttnat på alla thats 70's avsnitt. men efter ett par minuters pokertittande så gick jag och började fixa lite smått i mitt rum istället :) jag och pappa ska åka och köpa färg imorgon bitti. klockan 10 ska jag vara redo ;o haha ja vi får väl se! "du sover ju bort hela dagarna anna, imorrn åker vi tidigt. var redo 10, jag har ärenden att göra sen"  .. gnäll! vill han plåga mig så vet han rätta taktiken ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0