mitt i natten..

det känns inte som jag haft en lugn stund på hela dagen.

efter att jag städat och packat färdigt hos pappa följde jag med nathalie och köpte hårfärg och pantade flaskor.. :) träffade sofie som jobbade, och satt i kassan. egentligen får vi inte prata med henne, ska låtsas att jag aldrig sett henne förut i princip men vafan. dom reglerna struntar jag i helt och hållet :)

efteråt åkte hem till mamma och packade upp mina saker. skulle kunna anställa nån som får göra det åt mig för det är så jäkla tråkigt. när jag äntligen packat upp allt så hämtade jag upp jossis och åkte till niklas och axel :) [vårat nya umgänge?] men jag skulle iväg och jobba så jag lämnade kvar jossis där och åkte tillbaka när jag slutat :) och nu är det väl sovdags för min del. om det inte är nåt supersuper bra på tv som kan hålla mig vaken en stund till då ifs - men det lär ju knappast vara så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0