MAMMA MIA

nu på kvällssidan har jag varit med axel :) vi åkte hem till honom och kollade på mamma mia. men innan vi slog på filmen kollade vi på våra bästa år-reprisen med hans jättegulliga mamma. vi är stora fan båda två ;] undra om axel hade lika kul.? tvivlar jag på! men han tyckte filmen var bra iallafall :D och det är den ju. jag älskar den




ååh..


när filmen var slut åkte vi och hälsade på jossis en snabbis. hon kallade mig för svikare för att vi kollat på filmen.. fast vi kan se den till helgen ju :) vi ska ju bo ihop!

imorgon har jag en hel del planer också. ska skjutsa in mamma och stig plus deras två vänner till tågstationen, lämna in cv på kusinens jobb och sen ska jag hjälpa jossis på öppethus på hennes skola. vi ska servera fika. ska bli kul. jag är mycket förtjust i fordonsprogrammet i sandviken ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0