KUL. VÄLDIGT KUL

klev upp 6.50 imorse och det var inte ett dugg jobbigt.. jag är ju världens solstråle på mornarna! åkte in till firman och sen fick jag följa med Elin ut till älvkarleby för att städa på ett hotell. det var faktiskt kul :) men älvkarleby..? det var det värsta!
sen fick jag köra fyhelvetesbil från bomhus till söder också! jag trodde det skulle gå åt skogen men det gick bra. låter som jag haft flyt idag va? ;)

sen hem och duscha för att sedan hålla axel, niklas och jossis sällskap :) dom ska ut ikväll och jag tycker det är kasst som fan att jag inte kan följa med :( ska upp 5 imorgon bitti. det ser jag inte fram emot..
innan jag åkte hem hämtade jag upp nathalie och åkte mot jossan - bara för att hälsa på.
när jag väl kom hem, kört in bilen i garaget och slängt mig ner i soffan får jag ett sms av jenny; sover du?
hon ville ha skjuts hem. fan, kunde hon inte hört av sig 3 minuter tidigare? men snäll som jag är klädde jag på mig, körde ut bilen igen och hämtade henne.

nu ska vi väl kolla på nån film tills jag somnar.. :)

_____________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0