jossis här !

Goddagens. Anna håller på å städar så jag skriver åt henne. Idag har vi vart och kollat på tapeter med Nathalie. Vi hittade två stycken som vi testade hos Anna nyss, men det var lite svårt att avgöra vilken som passade bäst! Men jag tror vi bestämde oss tillslut :)

Nu är vi hos Annas mami och har precis ätit, och nu städar hon, och packar.
Jag sitter här i min ensamhet och kollar på.

Ikväll ska vi hitta på något, men vi vet ej vad. Kanske åka på en raggarrunda på byn? ;) Eller i sätra om Anna får bestämma ;d

Vi har ju nyss blivit medlem i raggarklubben på Näringen. Vi får våra medlemskort imorgon sen jäklar. Måste snart köpa en varsin skinnjacka så är det klart sen! Nu ska vi ringa raggarchefen innan vi åker iväg!



Hadetbra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0