JAG SOV ÖVER ;O

kom en halvtimme försent till jobbet idag. stressen var tusen gånger värre idag med andra ord! men tack och lov hann jag klart med allt det jag skulle göra. och tur var väl det.

det berodde nog på att jag kom hem rätt sent och somnade inte förens ännu senare. först hämtade jag och sofie upp jossis och åkte in till gävle för att träffa piip - det är inte populärt att vi träffar honom. efteråt åkte vi till johans avskedsparty. niklas var väldigt på lyset och hade ner en tillbringare så axel blev arg ;o - det blåste, lät ursäkten. haha niklas! vi skjutsade ner dom två till hang loose. och axel betedde sig konstigt, iallafall mot mig. och tydligen behövde någon förklara det för honom för att han skulle inse det. då kunde han lika gärna hållt ursäkten för sig själv! men vi är kompis nu igen. för han är världens goaste - när han inte är arg då.

sen åkte vi och hälsade på robban och tim. samtalsämnet som var populärast var lastbilar - robban, jossis och camilla är ju i den branchen. och vi övriga andra förstod ingenting :b men det var kul ändå. sen skulle jossis och camilla på krogen och jag och sofie åkte hem. och jag somnade inte förens sent.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0