JAG SKA BLI LASTBILSCHAUFFÖR

Jag skulle precis börja packa upp mina saker då Robban frågade om jag ville följa med honom i lastbilen till karlholmsbruk. och det kunde jag göra, jag hade ändå inget bättre för mig :) packa upp kunde jag ju göra sen! så han kom och hämtade upp mig vid min busshållsplats - med den längsta dhl-lastbilen! jag blev så imponerad av hans körning att jag också ville jobba med det. tills det visade sig att man fick åka runt till massa ställen, lasta ur, lasta på osv. det var ju inte kul på en fläck ;P jag vill ju bara köra för sakens skull.. och då tyckte inte Robban att det nog var min grej - och det är det nog inte heller är jag rädd :b men han kan inte ens tänka mig köra bil och då ännu mindre tänka mig köra en lastbil - med släp! men sak samma. jag hade jättetrevligt :) fast nu måste jag hitta ett nytt drömjobb..




när vi var klara så skulle han till köpis så jag hakade på och träffade sofie och nathalie där. han fick vara med oss tills hans vänner kom :b mr P var en av dom och hur pinsamt var inte det!? jag visste om det och var förberedd men jag trodde inte det skulle bli sådär. attans :/ sen skildes vi åt och jag åkte hem. senare åkte jag hem till emelie och kollade på desperate housewives :)

ska nog sova snart. ska upp tidigt imorgon. runt 10 nångång ;) då ska jag in till stan och beställa tapeter - vilka det nu blir. jag ska sova på saken! håh. vad svårt det är :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0