JAG HAR BESTÄMT MIG

imorse var det full fart på mig! jag klev upp så fort alarmet ringde och började fixa och när jag var klar hämtade jag upp nathalie och sen åkte vi till colorama :) jag har bestämt tapeter nu. och jag tror det blir kanon när det är färdigt. efteråt åkte vi till Robbans garage och kollade på när han bytte däck. men jag som alltid måste göra saker tröttnade efter han bytt 1 däck så jag och nathalie åkte och handlade istället! men sedan åt vi lunch tillsammans allihop :)

jag tänkte pyssla lite här hemma och kanske åka till ikea senare :) nu ska det handlas till mitt rum! tapeterna får jag på fredag. tar en dag att få hem dom. hon på colorama undrade om hon kunde beställa dom på torsdag istället för idag för då är det 30 % rabatt på hela tapetsortimentet. och det var ju jättebra :) så istället för imorgon får jag dom på fredag istället.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Oooh. ;)romantisk middag ni 3

2008-11-19 @ 23:55:04
URL: http://empan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0