IT'S COLD OUTSIDE BUT BETWEEN US IT'S WORSE

Igår kväll åkte jag med sofie hem till mattias [inte samma som i inlägget före]. tydligen skulle hon hjälpa honom att städa - jag trodde att hon hittade på det :b så när dom städade för fullt så la jag mig och kollade på greys istället. jag tyckte det var lite roligare faktiskt ;) sen såg dom inte ut att behöva min hjälp heller :)

vi blev kvar där till mitt i natten. när dom andra somnade så kollade jag på en skräckfilm alldeles ensam för första gången i mitt liv! Cujo - handlar om en galen hund. anledningen till att jag vågade kolla ensam var att den inte var så hemsk.. den var inte ens bra när jag tänker efter :b därför gick det så bra att titta på den. 

Nathalie kom och hämtade oss runt halv 3 - gissa vilka som såg jättepigga ut gående längs vägen då?

_________________



ATT FÖRSÖKA PRATA MED DIG.. DET ÄR SOM ATT PRATA MED EN VÄGG!


Kommentarer
Postat av: Emelie

usch cuju är ju jätteläskig. den skulle inte jag våga se igen ens om jag tittade på den tillsammans med någon. :)

2008-11-20 @ 12:18:17
URL: http://empan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0