"HONEY, I'M A HOOKER"

jag kollar på Jerry Springer förtillfället - finns ju verkligen inget annat man ens kan försöka kolla på. Men det kan vara roligaste talkshowen jag sett i mina dagar om jag tänker efter, för där händer det lite grejer som omväxling, slagsmål och grejer ;) det finns vakter som står redo på scenen ifall nåt skulle hända till och med. idag handlar det om att frugan är prostituerad - därav rubriken :b männen blir inte alls imponerade.!


Idag ska jag packa och åka till mamma så jag kan säga hejdå till dom innan dom åker och för att jag och jenny ska bo tillsammans medans våra föräldrar är borta. Imorgon åker mamma och stig till Tallin med stigs jobbarkompisar och dom blir borta tills söndag och pappa är i uppsala på jobb och kommer hem på måndag. kul va? ;)


Kommentarer
Postat av: Kusinen =)

Tallin !? :o Jävlar, här får man veta mycket :D haha. Men de är som vanligt de :P

2008-11-26 @ 21:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0