godmorgon!

jag har sovit hur bra som helst inatt :) sover i jennys rum nu medans mitt är under renovering. jag släpade med mina kuddar och mitt täcke dit in och sov på hennes täcke. det finns inget som är skönare än att sova så! jag och jenny bor inte ihop den här veckan för att hon behöver en paus. det är väl bra på ett sätt, för då får jag hennes rum.. :)

emelie tyckte jag skulle följa med på en promenad nu, men jag har ju spärrat telefonen så jag kan inte få tag på henne, eller någon. sen att det är spärrat här hemma gör inte saken bättre :b min telefon spärrade jag för jag har skickat nå jäkla dumt sms till nån jäkla grej - och nu får jag sms hela tiden. som kostar mig mellan 15 - 50 jäkla spänn att få! och det står inget på sms-en heller - bara någon slags adress som jag inte har någon nytta av. håh jag är så jäkla less på det där :/ räkningarna har ju inte varit billiga dom senaste månaderna. tur att jag upptäckte sms-bluffen! nu ni.

men jag ska fixa det där! men det är första jag ska göra nu är att fixa te :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0