FREDAG

igår var det tänkt att jag inte skulle göra nånting alls. kanske kolla på idol och ta det lugnt bara. men det slutade med öl hemma hos niklas :) fast jag och jossis åkte hem till mig rätt tidigt för ingen av oss kände för att gå ut. fick skjuts hem av hennes klasskompisar och dom höll oss även sällskap här hemma ett tag innan jag skulle sova :)

innan hade jag och jenny varit hemma och ätit hos kusinerna. ska dit på fredag igen - årliga julbakstraditionen. vi har kört med det så länge jag kan minnas och det är alltid succe :) jag, jenny, helen och niklas. undra vilka som kommer bråka om pepparkaksformarna iår.?

_______________

jag har nyss varit på köpis med chrille och linda. fast jag stannade kvar i bilen medans dom skötte våra ärenden. eftersom jag var så trött, och såg ut så också.. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0