extreme room makeover

nu har jag hittat de perfekta färgerna till mitt rum. jag vill ha det ljust. jag har mörkblått i mitt rum nu och det är alldeles för kallt. så det blir grädd-vitt med en brun/beige fondvägg :) tog en sväng på coop och kollade på färg men där hittade jag ingen färg som jag blev förtjust i. men det höll inte mina färgkamrater med om :b färgerna hette namn och dom tyckte vi skulle ta varandras färger. det skulle bli turkos på en, lila på en annan, rosa på den tredje och någon vit på den sista.. verkligen bra, tjejer! precis så som jag vill ha det. :b

åkte till colorama i gävle och där hittade jag precis dom färgerna jag ville ha :D så nu ska jag mäta alla väggar och åka in med pappa och köpa färg imorgon eller nåt. jag ser inte fram emot mätningen.. har snedvägg och grejer och det är jättesvårt :/ jag gav mig på mäteriet för ett tag sen men det gick inte alls. slutade med att jag kastade måttstocken i golvet och sket helt i det. men nu ska jag ta itu med det :) jossan och nathalie har lovat att hjälpa mig med målningen också :) resultatet kommer bli kanonbra!



___________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0