det vita är klart :)

klev upp tidigt och joinande pappa med målningen. målade alla 3 väggarna ännu en gång och nu är det klart :) det blev jättebra! nu är det bara en kvar som förmodligen ska bli lika bra den med. får se hur resultatet blir och ifall det blir tapet på den istället.

strax innan jag var klar kom jenny :) mamma och stig är i stockholm och kommer hem imorgon så hon blir kvar här inatt. hon tyckte jag skulle följa med henne till köpis. jag satt på golvet med rollern i högsta hugg, nerfärgade kläder, färg i både ansiktet och i håret och sen såg jag riktigt sliten ut.. jag får väl göra mig i ordning först va? drog iväg till köpis när jag var klar. jag köpte en ny tröja och emelies och mina servetter ;) sen är det fars dag imorgon så vi gick till ikea en sväng och kikade efter nåt han skulle kunna vilja ha. det fick bli ett ursnyggt bäddset och ljusgrejer - såna man ställer ljus på. tror han kommer gilla det :)

sen när vi kom hem mötte vi bästa kusin helen som självklart skulle till köpis. håh, hade vi vetat det hade vi ju dragit med henne. men hon och hennes timing.. ;) hon följde med och skjutsade hem jenny till mamma och sen skjutsade jag henne till köpis, jag är ju snäll :) men jag blev lite ledsen - är slut mellan henne och hennes pojkvän.. :/ synd, jag gillade honom. men det som är viktigast är hur hon mår. man kan inte vara tillsammans bara för att heller.
 
träffade josefine också. skulle ha följt med henne till goya ikväll - modevisning där, och hennes niklas ska vara med ;D hade jag inte velat missa, höhö. men jag trodde jag skulle jobba, men så blev det inte till slut. så det hade ju kunnat gått men..

nu känner jag för att vila en stund. blev inte så många timmars sömn inatt. jag och jossis var ute på turne igår! ;] vilket kaos, haha! först skulle jag byta om - i bilen! - medans jag väntade på att hon skulle komma. stod bland tusen höghus i stigslund, med lampan tänd! succe! det gick inte så smidigt som jag tänkt mig heller, men när jag äntligen fått på mig allt åkte vi till tobbes och chrilles garage där dom och nathalie och sofie höll till. men det var ingen höjdare så vi åkte ut på annat.. :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

visst funkar väl servetterna skapligt bra?

man får ju fin färg iaf :)

2008-11-09 @ 22:26:11
URL: http://empan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0