DET GICK JU NÄSTAN FELFRITT, DET DÄR

öppethus på fordonsprogrammet. 
jag och jossis uppgift var att servera fika och det var vi jätteduktiga på :) även fast killarna klagade på att det inte fanns nåt kaffe - men det var ju inte vi som stod för kaffebryggeriet. 

men jag gjorde en repris ;o förra året när jag var där råkade jag ha ner en kaffekopp, som inte var tom, rätt ner i golvet. och iår när vi satt och tände ljus och gjorde det mysigt kom vi på tanken att lära oss lite släcka-ljus-trick. .. och hur slutade det? jossis var ganska suverän och när jag skulle imponera på henne så sköt jag iväg 3 brinnande ljus över fikarummet och stearin låg det lite här och där. kul att just den publiken var i cafeterian just då också.. vi ställer alltid till med nånting ;) men förutom det gick allt som det skulle. och nu vet jag vilka alla karlar är som hon pratar om också.
det är faktiskt svårt att hänga med ibland, josefine ;D

efteråt träffade vi söder en snabbis :) ute i blåsten. vilket väder det var igår! och det värsta av allt var att jag hade lovat att skjutsa jenny och hennes kompis fia till skolan idag - till halv 9. hur pigg var jag imorse? inte ett dugg. och somna om nu är helt omöjligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0