beslutsångest

jag och pappa var och handlade färg idag :) vi åkte till och med innan 10 - den ni! men jag började tvivla på den bruna väggen så fort jag kom in och började kolla på alla ursnygga tapeter . så nu står det mellan färg eller tapet. sällan jag att börja ändra mig! men vi tog en testburk ändå, så får jag se hur den bruna blir. och sen får vi se vad jag bestämmer mig för :)

när vi kom hem visade pappa mig en bil som han kollat ut åt mig. men jag var så ivrig att komma igång med mitt rum så jag kollade eller lyssnade inte särskilt noga.. ;) jag minns bara att den var silvrig och jättetjusig! jag får prata med honom om det när han hämtar mig ikväll. skulle egentligen på myskväll hemma hos emelie men jag ska jobba istället för nathalie som blivit sjuk. stackarn :/ fast jag behöver ju jobba s'att..

jag blev iallafall nästan klar med mitt rum idag :) har städat hela rummet och plockat ut alla saker förutom sängen. det klarar jag aldrig ensam! pappa..! :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0