THE SAME ENERGY NOW'S A DEAD BATTERY

att åka till jobbet imorse var en marddröm. jag hatar det här vädret! jobbade mellan 7 och 15.30 och efter det var jag skapligt slut. dom ringde precis då från colorama och sa att mina tapeter kommit :D och det var rätt den här gången. när jag hämtat dom plockade jag upp sofie efter en massa krångel om vart :b hon hade inget batteri på telefonen så det blev kaos men vi hittade på varandra till slut :) sen hämtade vi upp mamma på tågstationen som varit på möte i stockholm. nu ligger jag helt slut på soffan och undrar vad jag ska hitta på. ska nog hoppa in i duschen nu iallafall. jag fryser som en galning!



bli frisk, jossis :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0