slitsamt

sista april igår, blev en lyckad kväll :) var först här hemma med vänner till familjen. vi grillade och hade det trevligt. men att sitta ute på verandan var inte ett dugg skönt. var fan hur kallt som helst. typ.
senare skjutsade kusin Helens pojkvän Jonas mig och sofie till Linus, som fyllde 19. och det var inte dålig stämning där - MYCKET tvärtom :D haha.
ännu senare vandrade vi därifrån i helvetes pumpsen (som för övrig gav mig skavsår) till bussen och åkte in till stan hem till Tobbe. var faktiskt riktigt roligt där också :)
sen så drog timmarna iväg och det var dags att åka hem.. :/ jag hann bara lägga mig på sängen och sen somnade jag på en gång! vaknade vid 4 och då var det drygt - hade ju allt utom skorna på mig.. hååh. typiskt.

... berättade jag att jag hade klivit upp 5,30 den dagen? har praktik på otropeden på sjukhuset och de där helvetesmornarna är.. fyfan! men gud så jag trivs där.

vaknade runt 10 imorse och kikade då på våra bästa år. jag hatar att jag måste följa den där serien. men jag kan inte sluta kolla :O är alldeles för mycket intriger för att kunna låta bli :b
fick höra av lillasyster också att hennes telefon blivit stulen och bla bla bla. hon hittade iaf på den till slut.
- jäkla fordonsidiot!

halv 2 började jag jobba. kändes lite segt att behöva jobba idag men det gick bra. ändå :)
förutom kristin & sofie från klassen så gör samuel, min handledare, det så jäkla roligt där.
vi stod och kände på våra blodkärl..

K: vilka små du har anna.
S: ja, det är knappt så man känner dom :b ännu mindre ser dom.
A: mäh. så små är dom väl inte?
Sam: men kolla in mina då -  visar armarna.
K: men du, vilken skillnad jämfört med annas.
Sam: ja haha. de är som autobahn, de här. (eftersom hans "ådror" både syntes och var långa)

HAHA. vi tyckte det var roligt iallafall (:

fick sluta 1,5 halvtimme tidigare idag. och det känns skönt då jag och kristin ska cykla ifrån valbo till sjukhuset runt 6.20 imorgon bitti :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0