29 maj

jag är så dålig. struntade i skolan idag. igen. men det känns så onödigt att åka dit då vi ändå inte gör nånting. man sitter bara av tid ju. och då är jag mycket hellre hemma ;D

vaknade runt tiosnåret och kollade på våra bästa år. men jag måste sluta för jag tycker det har blivit ännu ännu ännu löjligare nu än vad det har varit förr :b

sen så la mig på altan. gud vad skönt det var (: nathalie kom förbi och joinade mig också.





men vid 2 var jag tvungen att åka in till skolan för att skriva ett prov.. klarar jag inte det får jag IG i massage..
och helst så är det ju inget jag föredrar att få. så jag hoppas det gick bra för mig.

nu skulle jag träffa min vän, som jag egentligen är sur på. men det blir inte av idag. så jag ska nog ut och jogga. tro det eller ej :b känns fel att sitta inne då det är sånt här underbart väder. (gud vad jag låter som min mamma..)

________

Några timmar senare kan jag väl avslöja att det inte blev så mycket springa för min del..
MEN jag & sofie tog en långpromenad :) till stackbo för att hälsa på hennes häst. och dra åt helvete vad mygg och knott det var! :S hela hemvägen gick jag och kliade mig överallt. 
på vägen hem blev det ett stopp hos Malte, vars hund sprang omkring på vägen.
vi hjälpte till där hemma med några placeringskort också. och efter det så gick vi hem..
jag kan tala om att den här promenaden tog fan 4 timmar..! hur nu detta är möjligt.. jag tyckte vi gick fort,
men så var det tydligen inte.. :)
hemma nu, och nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen sova. är grymt trött idag för ovanlighetens skull.




don't tell me that you're sorry cause' you're not. You're only sorry you got caught. 

Kommentarer
Postat av: Frida Carolin

hej, kul blogg. Synd bara att du har en ganska tråkig desig (ta det inte personligt) men om du vill så kan jag hjälpa dig att fixa den helt gratis :)
kram

2008-05-29 @ 16:43:51
URL: http://fridacarolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0