28 maj

Uppdaterat 23:24

äntligen hemma.
har varit hos Mathias och färgat håret på honom. fast jag fick hjälp av sofie. vi hade varsin handske,
vad nu det skulle vara bra för..? haha. det var ju inte jätteenkelt med bara en handske heller. så det kom färg både här och där (: men det blev bra. - stort plus för oss!

från balkongen så såg jag niclas också, som jag inte träffat på hur länge som helst. han bodde tydligen där (:
sa att jag skulle komma och säga hej, men som vanligt säger jag saker, men utför det inte..
fast jag tror inte han satt och väntade. jag hoppas inte det :P

sen släppte av sofie för hemligt möte. hon är fan inte klok den tjejen.. ;D

och just för tillfället sitter jag med färg i håret. fyfan hur jag såg ut alltså.. hade inte klarat en dag till.

_____________

NU
har jag kommit hem. ska lägga mig ute på altan och sola med nathalie & sofie (:
måste passa på när det är sånt här väder så man får någon färg.




just nu är jag toknervös..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Godmorgon :)

2008-05-28 @ 07:41:48
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0