22 maj *

IMORGON ÅKER JAG TILL FALUN !!

med Sofie, Matte, Tobbe, Robban, Chrille & Gynne :D
dom frågade om jag ville haka på dit för det är rix fm festival där då, utgång efter och sen sova kvar på hotell.
såklart jag följer med :D

 jag & sofie åkte ialla fall till köpis idag. för vi har ju "FAN ingenting att ha på oss."
så låter det innan varje helg :P

på köpis så träffade jag ialla fall Patrik. träffade honom på cruisingen som nyligen var med Malin & Johan.
har inte sett honom sen dess. så det var nice (:
men jag gillar fan inte att springa omkring på köpis längre.
JC-killen ska alltid komma fram och prata, trots att jag håller på att varenda gång.
Helt illröd blir jag i ansiktet. och det är väl inte supersnyggt, vad jag vet? 
sist fick jag tunghäfta typ, och nu det där.. jag ska undvika stället ett tag.

Efteråt så följde jag med i bilen då sofie & hennes pappa skulle övningsköra. tills mamma kom och mötte upp oss, så jag själv fick göra det :) jag måste ta körkort. fort som fan.

W.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0