21 maj *

jag är helt värdelös på att vara engagerad här.


På tal om något helt annat. Det har hänt mycket på senaste tiden. Fast det känns inget vidare
att rabbla upp det här. tyvärr ;)

Men jag kan berätta att jag var med Malin igår. Och Mickis :D först sprang jag runt med Mickis på köpis för hon skulle till cityfrisörerna och bestämma sig för hur hon skulle ha håret på balen.
Jag är nästan glad att jag inte ska gå. vad mycket man måste fixa till och grejs :S det har jag inte tid med!
När hon var klar med sitt tog vi bussen till Bomhus. Längst bort där. Malin är så bra som bor så nära ;b
Hennes Mamma och lillebror kom förbi lite senare också (: kände att jag var tvungen att nämna det.. haha.
Vi gjorde inget särskilt, förutom att kolla på alla "tusen" program som jag följer.. ;D och sen så lekte jag & malins lillebror Anton med hans bilar..











Tusen tack till Sofie, som fixade skjuts hem åt mig då jag inte var kapabel till det själv.
Tur att jag träffade dig igår, så att du kunde berätta vad Patrick slänger ur sig.
Jag trodde att han skärpt till sig och gått vidare. Tydligen inte..
Så jäkla trevlig när man ses, och sen får man höra både det ena och andra om sig själv.
Att jag orkar bry mig.. :S



Aja. Har sovmorgon idag. börjar 11.50. och har någon timmes lektion bara. känns lite onödigt att åka tid kanske, men äh. jag måste nog dit. Nu ska jag gå och göra mig i ordning ialla fall. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0