torsdag - måndag

Torsdag ;
sista dagen i skolan innan lovet. jobbade till klockan 8 och sen skulle jag vara med Malin.
vi åkte hem till söder, var lite folk där. bland annat mr R. har inte sett honom på jättelänge med tanke på allt tjafs innan. men vi blev ialla fall vänner. igen. det är väl fjärde gången gillt nu? får väl se hur länge det här varar..
jag hoppas verkligen att det gör det.

Jag och Malin fick i alla fall låna söders bil eftersom dom skulle ut.
så vi var väl ute rätt sent.

Fredag ;
Gick på köpis på dagen och på kvällen åkte jag hem till cami. eftersom hon snart fyller 19.
det var faktiskt riktigt kul (:

sen så var jag ute i kylan med v-b-w.
- men det är du värd.

Lördag ;
Jag och sofie lånade söders lägenhet, eftersom han skulle iväg.
han är jäkligt bra på att låna ut grejer har jag märkt ;b
vi kollade i alla fall på film och tog det lugnt. och det behövde jag. och hon med. tydligen :b
tog inte lång tid innan båda två låg helt döda på soffan.

träffade linus & häckling något senare.

Söndag ;
vad gjorde jag igår..?

..

JO! jag jobbade till 9 fast jag fick gå strax efter 7.
var helt slut då. så jag gick ner till bussen. och den kom på en gång :D tur det, för fan vad kallt det var.
jag hoppade ialla fall på bussen och satte mig ganska långt fram. och precis då jag fifflat med mitt så inåt helvete insnurrade-headset och löst ut alla knutar så ringer telefonen. och då var det johan, som jag inte sett på jättelänge. då satt han längre bak, så jag gick dit. han (och manne) var ju i london för bara några veckor sedan, så då berättade han om det. och fyfan :b finns inte mycket annat att säga.  
var tvungen att nämna honom, för som sagt så har vi inte setts på länge, och det tycker jag är så jäkla synd :/ 

sen kom i alla fall sofie hem till mig. hade inte en aning om vad
vi skulle göra. så vi drog igång bastun och hämtade öl, sen satt vi där :D
först var temperaturen på 50, men det tyckte inte jag var ett dugg varmt så jag höjde. men sen.. JÄKLAR.
jag trodde jag skulle svimma :O  men det gick bra. till slut. 

sofie sov här sen också.

Måndag ;
vaknade vid 9. då var det bara att vänta på att våra bästa år skulle börja.
egentligen så hatar jag den serien, men har följt den så jäkla länge så jag kan inte lägga av. inte nu.
sen så drog sofie hem. hon skulle åka till arbrå idag och hjälpa hennes syster och hennes pojkvän att flytta.
så hon är där på obestämd tid. men är hon inte hemma på onsdag så åker jag, seriöst, dit och hämtar henne.

har också varit på köpis idag, med nathalie & jossan. hittade ingenting :O brukar väl aldrig hända.

sen så körde jag med mamma (:

och nu, ikväll, vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0