onsdag morgon *

jag jobbade igår och kom hem runt 9-tiden på kvällen.
och vet ni vad jag gör då..?
jag hoppar in i duschen och sen lägger jag mig framför tvn och somnar jättetidigt! :O
.. och jag som har lov! jag kände mig värsta pensionär-ig.
men innan jag somnade så var jag faktiskt tvungen att kolla på Seinfeld.

vaknade imorse vid 8 ungefär.
och då, tro det eller ej, gick jag ut på en promenad.
jag är ute går varje dag, och jag känner mig tusen gånger piggare.
( förutom igår då. men då hade jag ju jobbat.. :b )

idag ska jag på någon sminkkurs. fast det är ikväll.
innan ska jag nog haka på jossis och träffa linn & mattias. om jag hinner.
det skulle bli vid 4 och jag måste åka vid 5. men vi får se hur det blir (:


_______

jag har inte en aning om vad jag ska göra.
blir det som förra gången så vägrar jag.
men jag är svag, svag som bara fan.
du har mig runt ditt finger och jag kan inte göra nåt åt det.
jag är fast.


_____________

kom nyss hem från stan.
var som sagt på en sminkkurs och blev tillfixad och så. det blev jättebra (:
hakade på nathalie till köpis en sväng efteråt och nu så väntar jag på att jossan ska komma.
.. och vi ska göra vad? bra fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0