16 mars

jag är besviken på dig.
så jäkla otippat.
:/

__________


helgen ;

i fredags så jobbade jag mellan halv 4 och 9. sen bara hem och duscha för att
sedan vara med malin och söder :) vi såg på någon äcklig film.
vad den hette kommer jag inte ihåg just nu, men vidrig var den. inbölingar och sånt där tjaffs.
kan ju inte påstå att jag är ett stort fan till såna filmer :s

sen åkte vi och hälsade på en halvsovande johan. men jag blev så trött av att se honom ligga där på soffan
så jag åkte hem och sov jag med.

igår var jag och josefine ute och gick på dagen.
för första gången i hela mitt liv så gick jag in på brynäs zoo.
tro inte att jag gick hela vägen in till stan nu. nej nej. brynäs zoo ligger i valbo.
jag tycker faktiskt att det är jättekonstigt att dom inte byter namn.. :s
haha, jag stör mig på allt möjligt. 

lite senare så gick jag upp till mina kusiner, och kollade på melodifestivalen (:
att charlotte vann tyckte jag var helt okej. men jag höll annars på sanna nielsen. eller tvillingarna.
låtarna som jag brukar tycka om brukar aldrig vinna så jag vart förvånadsvärt glad igår.
men hade christer sjögren vunnit så vet jag inte vad jag hade gjort :O nej fy fan. så pheew.

Sussi
kom iallafall förbi och sen for vi till Kim's 20-års fest.
jag hade jätteroligt där :D
förutom att det var så jäkla lerigt. mina stövlar som vanligtvis är svarta är gråbeiga nu. fast bara nere på själva "foten" . det är fan rätt snyggt ändå. det skulle nästan kunna vara så att det skulle vara sådär (:

sen har jag väl inte så mycket mer att komma med. förutom att jag är typ världens tröttaste idag.
och imorgon har jag sovmorgon. jäkla skönt. men börjar dagen med ett aerobics pass på friskis med gympan.
vi får väl se hur pigg jag är på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0