11 mars

josefine fyller 19 år idag.
GRATTIS ÄLSKLING (:
om det går så kommer jag förbi dig ikväll.
<3
_____________________

tisdagen började med att jag..

^ hade sovmorgon till 9;50 istället för halv 9.    
- fick ju sova mycket längre.. jo verkligen, men ändå. skönt i vilket fall (:

^ träffade erica på bussen, och det var jättekul för vi har inte setts på hur länge som helst.
- så kändes det iallafall. så till helgen ska vi förmodligen hitta på nånting. I hope so.

^ kom äntligen igång ordentligt med mitt arbete om abort. jag har blivit så skoltrött och drar ut på allting så länge som det bara går. men nu jäklar måste jag skärpa mig!

^ hade prov på psykologin om kriser, och jag tror att det gick bra. det måste det ha gjort.

^ slutade vid halv 2, och då åkte jag hem och jobbade på med projektarbetet. FYFAN säger jag bara.
ska bli så jäkla skönt när man är klar med det.



______



jag vet inte vad det är, men det är något speciellt med dig.
(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0