10 mars( helgen )

jag känner mig slut idag :( har jobbat hela helgen..
på fredagen jobbade jag mellan 14.30 - 22.00 och efter det var det bara hem och sova för
skulle upp tidigt på lördagen. började då 9.00 och jobbade till 15.00.

på kvällen var jag hem till jossan :) (började sent på söndagen)
hon fyller 19 på tisdag så hon hade sitt i lördags.
men fy fan :) vaknade upp på söndagen, efter att ha sovit typ 5 timmar, och då var jag jättehes.
vi sjöng singstar och grejer, och fyfan hur det måste ha låtit :b
undra hur många gånger jag hörde every breath you take...? den gick jag och nynnade på hela dan ialla fall ;]

det enda som inte var så kul var jonas, när han hade druckit aningen för mycket. vilken jäkla plåga..
jag skulle aldrig någonsin kunna röra någon av mitt ex kompisar, så jag undrar hur många gånger jag måste behöva säga det för att han ska fatta.

 " han är på, jag säger ifrån, han blir sur och slänger ur sig nåt spydigt och är sur hela kvällen ".
så är det varenda jäkla gång. jag börjar ledsna så inåt helvete.

men utöver det så var det jättekul :D
bästa var utan tvekan att se emil i enbart jossans trosor.
det kommer jag inte att glömma så enkelt.
vi spelade nåt sanning och konsekvensspel, och det var inte barnvänligt.. ;)


Nu sitter jag och kristin i skolan. börjar om sisådär en timme. vi hade ingen gympa. tydligen..

när jag slutat, som blir vid 4, ska jag hem, ut och gå med tindra, packa för att sedan åka hem till pappa.
ska nog ut och gå senare ikväll. känner att jag behöver det.




.....  don't follow,  just let me go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0