30 juni

jag somnade på soffan inatt. ajj. jag hade legat jättekonstigt så det är inte världens skönaste känsla jag går runt med.
snarare tvärtom.  annars så har jag inte gjort så mycket mer än att legat framför tvn. och jag håller på att bli galen på våra bästa år. snart lägger jag ner den där jäkla serien. det rådet har jag fått i många år men snart jäklar verkställer jag det. 
 
och snart kommer mamma och hämtar mig och mina saker. pappa har åkt iväg på jobb i uppsala så. men jag funderar på att hämta mer saker hos mamma och bo här.. äh, vi får se hur det blir :)

[17:48]

gud vad trött jag är. beror nog på att jag pluggat hela dagen. ni borde ju förstå till vad.?
och så måste jag till köpis och köpa hårfärg idag.. min ljusa utväxt är inte snygg. 
jag hatar när man måste göra nåt fast man egentligen inte orkar.
ska vila så länge tänkte jag. tills jossan ringer. och det kan hända vilken sekund som helst. eller om någon timme..




___________________


You'll never know the way it tears me up inside to see you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0