26 juni

kom nyss hem från infomöte på jobbet. innan vi börjar så ville personalen träffa oss vikarier och berätta om nya regler angående dom boende och sådär. var faktiskt väldigt trevligt :) personalen är fantastisk. säg ett tillfälle då jag skrattar mer än då jag jobbar ;]

.. och så fick jag ju träffa min älskling :) en av de boende. men seriöst, man kan inte göra annat än avguda honom.

har inte jobbat sen i maj så det var roligt att se hela ligan igen.
men nu på onsdag börjar jag. så några dagars ledighet har jag kvar ;]

och ikväll blir det bio tydligen. men innan ska jag vila. the hills börjar väl snart..?


[ 23.15 ]

såg Jiddra inte med Zohan. jag trodde inte att den skulle vara så bra, men jag blev förvånad (:
för det var den. den är lätt värd att se.                  
...... och vilka skulle också se den..? :D niclas & johan (exets vänner..)  vad längesen det var :(
 jag saknar den tiden.. är inte varje dag man träffar dom numera. men vi får se om vi dyker upp hos niclas på lördag. 

nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra. jag vill sno nya bilen, plocka upp jossis och åka på hemligt uppdrag.
men jag måste ju komma på ett sånt först.. :O haha men lugn, ge mig 5 sekunder så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0