25 juni

vad har jag att berätta idag? för det första så har jag varit ute på promenad med tindra.  som vanligt..
jag har henne varje dag vid lunchtiden eftersom jag är ensam här hemma.
nyvaken som jag var tog jag på mig mina tofflor och gick på min vanliga snabbrunda, som vanligtvis brukar ta runt 20 minuter. vad mamma skulle bli glad på mig om hon visste vilka långpromenader jag tar med henne på..
men iallafall, idag gick den på det dubbla! jag släpade mer eller mina fötter efter mig.. så går det när man knappt sover..

sen när jag kom hem så var det ju skönt ute och solen sken så jag tog fram madrassen och la mig på den. tindra höll mig sällskap tills sofie dök upp och låg ute med mig :)       men den hunden verkar trivas bättre i solen än vad jag gör..



nu blir det fixa till sig och åka till forsbacka och grilla majs och maaaaschmelows. jag har stavat fel, jag vet. men det uttalas ju sådär :)     


________________


JUST FOR ONE MORE DAY.          ONE MORE DAY WITH YOU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0