24 juni

SEG DAG.
jag har inte gjort nåt vettigt överhuvudtaget. när solen var framme låg jag ute och när den försvann så kollade jag på en film. 
(i söndags visade kanal 5 en verklighetsbaserad film, och jag hoppas de kommer visa såna hela sommarn.)
min snälla mamma hade ialla fall kommit ihåg att spela in den åt mig :D det trodde jag aldrig.
och vilken film det var.. den hade om en ung tjej som fick bröstcancer.     åwh, den var så bra.
men med tanke på hur känslosam jag varit hela dagen var det kanske inte den bästa idén att kolla på en sån film..

jag vet inte varför jag är så nere.             beror det på dig..? :(       

nu måste jag fan rycka upp mig och göra mig i ordning. har gått runt i morgonrock sedan 4 timmar tillbaka... SKÄRPNING NU, ANNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0