23 juni

 HELVETE! italien, laget som jag höll på, åkte ut!
är det en slump? det tror jag inte! såhär var det med sverigematchen också. i fortsättningen håller jag nu på laget jag vill ska åka ut. jag har inget annat val!  HEJA RYSSLAND....          


my secret combination       ''

sov i kanske 3 timmar inatt. vid kvart i 8 vandrade jag till sofie, som var hemma hos matte. eftersom det regnade då så var det verkligen toppen.. jag fryser alltid om mina fötter,
så jag hade på mig ett par illblåa strumpor i mina tofflor.
jag kan inte ha nånting annat på fötterna nu sen jag fick skavsår i fredags av syrrans skor från helvetet :(
jag skämdes nå otroligt på min promenad då man mötte sisådär 4 jobbarbilar med innehåll i.. 
sofie skrattade åt mig sen också..
jag skulle tagit en bild, men nja.. så förödmjukad vill jag inte bli ;D

vi gick och åt frukost hos camilla vid elva. sen far vi till valbo så jag fick gå ut och gå med min hund, som jag helt glömt bort att jag skulle ut och gå med. när jag kom hem så var hon iaf gladare än någonsin över att jag klev in innanför dörren. det beror ju självklart på att hon ville ut men jag tror hellre att hon var sådär bara för att det var jag som kom in ;D
(vi är 5 här i huset. jag kanske kommer på 3;e plats på hennes lista. så hon brukar inte vara sån mot mig..)

efter våra bästa år åkte jag till köpis igen. eftersom vi ska iväg och campa snart så köpte jag världens kanske bästa campingstol. en stol med fotpall, eller hur man nu ska beskriva den. haha :) jag var iallafall tvungen att köpa den.





Våran nya bil kom idag också. en ny ford focus. den är hur fin som helst. jag ska testa den ikväll har jag tänkt ;)





Bilen och P, med nyaste tröjan på.. Student 2007.                   :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0