22 juni

Emelie fyllde 19 igår :) och tänk att nästan alla tjejer var med. det händer inte ofta.
vi grillade och spelade kubb - valbo vs forsbacka.
jag kan stolt tala om att vi slog team forsbacka alla 3 omgångar vi körde. jag är världens sämsta förlorare. men jag är tusen gånger värre om jag vinner. blev kanske aningen för mallig men det fick dom ta ;]

senare drog vi till alborga på logdans :) 
jag skjutsade jossis på min cykel, och väglaget.. grus och stenigt. så det blev en utmaning för oss att inte ramla och kanske kanske slå ihjäl oss. det kunde ju faktiskt ha hänt.. haha!  javisst.

          .. cykel-kompis ;]        


väl framme så var det rätt mycket folk, och det var nästan bara folk som man kände. så kvällen där var för mig jättekul (:
men sen så dök det upp en och och annan som är kända för att inte bara hålla sig till cigaretter..
visst får folk hålla på med vad fan dom vill, men det kändes fel att fiffla med det där helt öppet.
fast jag släppte mina onda aningar och ignorerade det där.

senare, då livebandet packade ihop sina grejer, så gick vi upp till kim & chrilles föräldrar som bor alldeles i närheten och satt framför elden med dom ett tag. jag kan tala om att jag hade bästa platsen. jag fick all rök rätt på mig hur jag mycket jag än höll för mina ögon. men tack vare james & rosen så blev jag räddad till slut :)

när vi cyklade hemåt så cyklade vi förbi ladan där logdansen var, och där stod det en polisbuss. och fler polisbilar kom. så jag & emelie stannade i närheten för att "vänta på jossan & dom andra". men vi hörde inget av vad dom sa, så jag har inte en aning om vad som hade hänt där.     men jag har ju mina aningar..

väl hemma så la jag mig i sängen och somnade på 3 röda. och så vaknade jag upp och såg att vädret var helt underbart. ni kan ju gissa vad jag har gjort då.? ;]

/ / /

VAKTERNA KLAGAR PÅ DRINKAR I TAKET, MEN VI GÖR DET IGEN! whoooaa!   


[ 20.37 ]           

kom nyss hem från jossan. måste tala om att hon bjöd på världens godaste saft.
- enligt mig då förstås :)
Robinsons körsbär och nånting mer..? strunt samma. den är bäst.
......            varför berättar jag det för?  
innan hade jag, emelie & sofie varit på köpis :)

nu ska jag hem till emelie och kolla på fotboll. HEJA ITALIEN! 
och den här gången ska jag inte lova nåt, som jag gjorde med sverigematchen.. :b
jag höll inte riktigt det jag lovat..                    jag är en hemsk människa..

Kommentarer
Postat av: Emelie

du skulle ju ändra till att du hejja på spanien istället ;)

2008-06-23 @ 11:19:55
URL: http://empan89.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Saknar dig hjärtat!

2008-06-23 @ 16:30:44
URL: http://stephanieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0