21 juni

gårdagen.. :) det vart bra. om man inte räknar med årsundafiaskot..

mot kvällningen så stack jag ner til gropen med tjejerna, där resten var. vi skulle leka någon hemlig lek.
jag vet inte riktigt vad jag ska döpa den till, men det var kul :) innan vi började så var det frågor, med 3 alternativ. så fick man gissa på vilken person av de 3 som t.ex. särade mest på benen. och sen var det en tävling om det.
jag, jossan & sofia var alternativen på den frågan.
vi skulle gå med en galge mellan knäna. och det var bra svårt.
men jag förlorade för att jossan fuskade.. jag lovar, hon gjorde det. men ingen trodde mig.. :O
det var nog för att dom tippade på henne. och man skulle få så många rätt som möjligt.
det var väl det jag fick göra av 10 grejer.      och så fick jag ju faktiskt springa ihoptejpad med rosen också.
- mitt ena ben var tejpat med hans alltså. om du förstår hur jag menar..?

mitt lag, som bestod av sofia, rosen & johan kom iallafall 2;a av 4. jossans lag vann bara med 1 poängs skillnad.
men dom fuskade ju också..   (om jag får säga nåt om saken) :b

när vi lekt färdigt gick vi hem till Ante (:
senare åkte vi till Årsunda. det blev slagsmål där.. förvånad? mm..
snabbaste Zinkan hämtade oss sent. kom hem vid 5 imorse och jag klev upp vid 11.
men jag är pigg, för ovanligthetens skull :) jag måste vara det idag. för emelie fyller år, så jag ska dit. och sen
är jag nästan hundra på att vi ska åka till alborga lite senare. jag hoppas det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0