17 juni

solen gick precis i moln, och lika snabbt gick jag in.
och mitt rum är en himla röra, så det måste jag röja upp innan mamma kommer hem och börjar gnälla på mig.
alltid ska det ju vara nåt.






jag sitter och kollar på linser just nu. jag skulle vilja ändra ögonfärg. nångång. 
är jättesugen på att testa på bruna - som jossis har .          åwh, det är så jäkla fint.
jag tycker att min ögonfärg borde förnya sig lite..

[ 18.50]

Nu har jag & jossis bestämt att vi ska vara med varandra ikväll :) det lutar åt kubb någonstans.
med min pricksäkerhet så är jag lika med bäst på det..                  - hoppas ni hörde ironin i den meningen ;]




det här var det iallafall inte jag eller sofie som lyckades med.. det var jossan & jossis :b

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du har en bra dag :)

2008-06-17 @ 14:13:35
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Fiaah

Hoppas du får en bra dag:), BTW, fin blogg=)

2008-06-17 @ 14:18:31
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0