16 juni

piggast i världen. eller så inte :/ blev väckt av lillasyster som skulle kolla om jag var vaken..
yes. jag med mitt morgonhumör är inte det bästa. men hon får skylla sig själv. fast inte gick hon ut.
nejnej. hon skulle bestämt visa alla bilder från min student.
som det stora pluset på allt så la jag märke till att jag sovit med alla kläder på, lampan tänd och så tvn på.. suck.
händer alltid nu för tiden.
jag kan ge bilderna, som min halvbror Mathias tagit, en kommentar: FYFAN.
jag undrar verkligen om det finns någon som blir lika dålig som mig på kort. men det tvivlar jag starkt på :O
han tog säkert 150 bilder på bara mig. och 10 av dom blev kanske dugliga - inte bra. 

jag ska kortstrejka resten av mitt liv.

på tal om studenten så var det iallafall den bästa dagen i mitt liv. och kanske den sorgligaste..
OP3A,    vilken klass .. <3

ni skulle hört min röst på lördagen..

___________


Nu ska jag snart iväg med josefine och hennes mormor och plocka ner draperier efter någon mässa på Jernvallen i sandviken.

[ 18:39 ]

HEMMA! jag & josefine har vikt x antal draperier. men det var faktiskt kul. jag ser det bra i allt..
nu ska jag hem till camilla och kolla på film, tänkte jag.



I feel it everyday. It brings me down but I'm the one to blame. I've tried everything to get away.
so here I go again. chasing you down again. why do I do this?
over and over. over and over. I fall for you. I try not to.
over and over. over and over. you make me fall for you. and you don't even try.

I know what's best for me. but I want you instead. I'll keep on wasting all my time.

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin :)

åh ! Kanske världens bästa låt ! Tack för att du skickade den till mig ^^ Är helt tokig i den :D

2008-06-23 @ 11:28:56
URL: http://helenengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0