senare, 17 juli

huvudvärk hela dan. kändes jäkligt bra måste jag säga.. vart en lugn dag på jobbet iallafall.
och så är det bara imorgon kvar och sen är jag ledig över helgen :) ska bli skönt. har ju jobbat de 2 senaste helgerna och har inte kunnat gjort nånting i princip. men det ska det bli ändring på nu. umgås med malin imorgon och sen kanske åka båt på lördag. vi får se hur det blir. beror väl mycket på vädret också. jag hoppas på bra. men vem gör inte det liksom.

och nu tänkte jag och jenny kollade på film eller nåt innan jag ska gå och lägga mig. det är verkligen skitkul att alla har semester här hemma förutom jag..


MEN NU ÄR DET INTE LÅNGT KVAR TILLS VI ÅKER TILL VÄSTKUSTEN!
och jag ska få köra dit.   får hålla tummarna på att vi verkligen kommer fram.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0