4 juli

igår åkte jag, jossan & james in till tant grön. åh, det var mys! träffade den där tjejen som inte är mitt största fan. hon har sneglat snett på mig sen jag råkade skriva hej, hur är det  till hennes pojkvän. fast det var menat till nån annan. men visst, om man ser ut sådär så känner man väl sig hotad av minsta lilla..
nej, förlåt. nu var jag oproffessionell.. ;D

senare, väl hemma i valbo, så skjutsade jag hem james på min pakethållare. jossan var givetvis med hon också. men jag fick inte cykla länge. anledning: det går för långsamt och du vinglar på tok för mycket. då bytte jag & james. och dra åt helvete. aldrig mer att han får skjutsa mig! haha.

vi tog ett stop hos wille eftersom det ändå var på vägen. och det var trevligt. mycket. hade inte träffat honom på ett tag så jag klagade inte :)

sen så bar det av hemåt så fort james hoppat av min cykel. och jag kom då på att min sladd till tvn som gör att det blir bild hade åkt ut tidigare den dagen. så jag skulle fixa det. jomenvisst. det funkar inte. helt trasigt. både sladden som ska in i det där hålet. OCH hålet. attans!

______________

och idag har jag legat ute och jobbat på brännan. sen bar det av till jobbet - på cykel. jag är värsta duktig sådär ;] kom hem typ nyss och nu så lutar det åt att göra nåt med jossis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0