3 juli

jag klarade teorin igår :D och det känns så jäkla bra. trodde aldrig att jag skulle klara det. det kan ju willen intyga annars :b när jag skulle avsluta provet så ställde jag mig upp och vände på mig, och sneglade liksom mot skärmen sen. jag var så jäkla nervös. jag har sånn press på mig själv, och klarar jag inte saker som jag vill så blir jag deppig i evigheter. eller ja, ett tag iallafall. hon som hade hand om oss trodde jag skulle svimma för jag såg så sammanbiten ut ´:b hon måste tyckt att jag var jättekonstig som ställde mig upp och fifflade med det där..?
men jag klarade det iallafall :D grattis mig!

efteråt var det min första dag på jobbet, den här sommaren. men det var trevligt (:

senare firade jag med jossan & sofie att jag klarat teorin. vi firar allt. det kan vara precis vad som helst.
wow, du fyllde år för 16 dagar sedan.. ;]
 
nu har jag precis dragit på mig bikinin och ska snart iväg och bada. det blir säkert högbo. det brukar oftast bli det. men jag klagar inte. jag trivs där. bara det inte är 17 000 barnfamiljer där..

________

1 ÅRSJUBILEUM ,  (stavning..?)
grattis manny.            ;]
.... att jag kommer ihåg det.   haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0