24 juli

vilken dag jag har haft idag! :D

vaknade tidigt, trots att det blev sent igår. var först på tant grön med tjejerna och sen hakade vi på johan, niclas och den mystiska killen till berggrenska. där jobbade malin som jag inte träffat på urlänge, så min kväll blev både rolig och billig ;b tolka det rätt bara, haha. 

men strunt samma. idag har jag varit och badat med bästa linn och sofie i högbo :) var så längesen vi umgicks tillsammans, bara vi. låg där från klockan 11 till strax innan 6. johan kom och joinade oss en stund. när vi var på väg hem ringde camilla så det blev att vi hamnade där :) och nu sitter jag här. nyduschad och så långt ifrån klar man kan bli! känner mig lite smått stressad, för vi skulle ju göra nåt nu mot kvällningen.

23;46

hemma. varit hos sofie och pratat om lördag och så. då bär det av till västkusten. har nog sagt det flera gånger nu men jag tröttnar inte :D men om jag ska vara specifik så ska vi till grundsund, som ligger vid lysekil. åh, det ska bli kul! och dra åt helvete vad jag ska pressa i solen då. lillasyster ska inte med den här gången för hon och hennes liga ska iväg till grekland samma vecka. så vi har en oskriven tävling om vem som blir brunast. vi tävlar i allt möjligt. är hon bra på nåt ska jag vara ännu bättre. och så fortsätter det så, gällande allt.. och nu gäller det alltså att bli brunast. men om jag smörjer in mig med hawaiian tropic olja så kommer det inte vara nåt problem ;D

när vi kommer hem så är det dags för bröllop också. mammi ska gifta sig - och det var väl ändå på tiden tycker jag.. ;)

nu ska jag väl gå och lägga mig. ska bada med malin imorgon (: godnatt.

___________

Be careful what you wish for cause you just might get it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0